על הקורסים והמורים
בקורס "דמיון יוצר מציאות" נצא יחד למסע יצירתי מרגש פרי דמיונם של הילדים, במטרה להעמיק את ההיכרות שלנו עם עצמנו ועם החברים לכיתה ולגלות יחד עולמות מופלאים. במהלך המסע ניצור בכלים של האמנות הפלסטית, הספרות והתיאטרון (תפאורה/ משחק/בובות) ונלמד ונשכלל מיומנויות מייקריות כגון תפירה, רקמה, פיסול, בנייה בנייר וקרטון. ניתן מקום לביטוי אישי והזדמנויות להעמקת ההיכרות ורכישת כלים לעבודה בצוות. נפתח תקשורת מאפשרת ומכבדת ונתרגל מיומנויות להתמודדות עם אי וודאות. נחשוב על עצמנו כילדים מחוננים במסגרות שונות, כשעולם האמנות יהווה עבורנו הזדמנות לחיזוק והעצמה של היכולות הייחודיות של כל אחד מהילדים.
כל יחידת הוראה מורכבת ממספר שיעורים. במהלך השיעורים מוארים אספקטים ערכיים, חברתיים ואמנותיים שונים תוך היכרות עם סגנונות מתחום האמנות והתנסות בחומרים מגוונים מתחום האמנות הפלסטית.
בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. מעצבת תפאורה ותלבושות לתיאטרונים השונים. חובבת הליכות, ספרים ואמא לשתי בנות.
בקורס "דמיון יוצר מציאות" נצא יחד למסע יצירתי מרגש פרי דמיונם של הילדים, במטרה להעמיק את ההיכרות שלנו עם עצמנו ועם החברים לכיתה ולגלות יחד עולמות מופלאים. במהלך המסע ניצור בכלים של האמנות הפלסטית, הספרות והתיאטרון (תפאורה/ משחק/בובות) ונלמד ונשכלל מיומנויות מייקריות כגון תפירה, רקמה, פיסול, בנייה בנייר וקרטון. ניתן מקום לביטוי אישי והזדמנויות להעמקת ההיכרות ורכישת כלים לעבודה בצוות. נפתח תקשורת מאפשרת ומכבדת ונתרגל מיומנויות להתמודדות עם אי וודאות. נחשוב על עצמנו כילדים מחוננים במסגרות שונות, כשעולם האמנות יהווה עבורנו הזדמנות לחיזוק והעצמה של היכולות הייחודיות של כל אחד מהילדים.
כל יחידת הוראה מורכבת ממספר שיעורים. במהלך השיעורים מוארים אספקטים ערכיים, חברתיים ואמנותיים שונים תוך היכרות עם סגנונות מתחום האמנות והתנסות בחומרים מגוונים מתחום האמנות הפלסטית.
דמיון יוצר מציאות
בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. בובנאית בהכשרתה, חובבת עיצוב, אספנית בובות וינטאג' ואמא לשניים.
בקורס "אני, אתה, אנחנו והאמנות" נלמד על עצמנו ועל הקבוצה באמצעות האמנות הפלסטית. נעמיק את ההיכרות שלנו עם עצמנו, עם החברים לכיתה ועם הסביבה שלנו. נפתח תקשורת מאפשרת ומכבדת ונתרגל מיומנויות להתמודדות עם אי וודאות. נחשוב על עצמנו כילדים מחוננים במסגרות שונות, כשעולם האמנות יהווה עבורנו הזדמנות לחיזוק והעצמה של היכולות הייחודיות של כל אחד מהילדים. בהשראת יצירות מתחומי האומנויות, נצא ביחד למסע יצירתי מרגש, פרי דמיונם של הילדים. במהלך המסע ניצור בכלים של האמנות הפלסטית, נלמד ונשכלל מיומנויות מייקריות כגון תפירה, רקמה, פיסול, בנייה בנייר וקרטון וניתן מקום לביטוי אישי והזדמנויות להעמקת ההיכרות ורכישת כלים לעבודת צוות.
בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. מעצבת תפאורה ותלבושות לתיאטרונים השונים. חובבת הליכות, ספרים ואמא לשתי בנות.
בקורס "אני, אתה, אנחנו והאמנות" נלמד על עצמנו ועל הקבוצה באמצעות האמנות הפלסטית. נעמיק את ההיכרות שלנו עם עצמנו, עם החברים לכיתה ועם הסביבה שלנו. נפתח תקשורת מאפשרת ומכבדת ונתרגל מיומנויות להתמודדות עם אי וודאות. נחשוב על עצמנו כילדים מחוננים במסגרות שונות, כשעולם האמנות יהווה עבורנו הזדמנות לחיזוק והעצמה של היכולות הייחודיות של כל אחד מהילדים. בהשראת יצירות מתחומי האומנויות, נצא ביחד למסע יצירתי מרגש, פרי דמיונם של הילדים. במהלך המסע ניצור בכלים של האמנות הפלסטית, נלמד ונשכלל מיומנויות מייקריות כגון תפירה, רקמה, פיסול, בנייה בנייר וקרטון וניתן מקום לביטוי אישי והזדמנויות להעמקת ההיכרות ורכישת כלים לעבודת צוות.
אני, אתה, אנחנו והאמנות
בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. בובנאית בהכשרתה, חובבת עיצוב, אספנית בובות וינטאג' ואמא לשניים.
זה לא קסם, זה מדע! בקורס אנחנו חושפים, מגלים וחוקרים את עולם החומרים שתוסס סביבנו. לכל ילד סקרנות מתפרצת ומוטיבציה לנסות, לחקור ולבדוק. בשיעורים נשתמש בזיקה זו כדי להכיר כימיקלים מיוחדים, נצפה בתגובות כימיות מרתקות, ונעשה סימולציות של תופעות טבע. אנו נקשר בין נושאי הדיון למדע שימושי שקיים בתעשייה ובביתנו וכן לתופעות גלובליות. ברבים מן השיעורים נייצר תוצרי למידה.
זה לא קסם, זה מדע! בקורס אנחנו חושפים, מגלים וחוקרים את עולם החומרים שתוסס סביבנו. לכל ילד סקרנות מתפרצת ומוטיבציה לנסות, לחקור ולבדוק. בשיעורים נשתמש בזיקה זו כדי להכיר כימיקלים מיוחדים, נצפה בתגובות כימיות מרתקות, ונעשה סימולציות של תופעות טבע. אנו נקשר בין נושאי הדיון למדע שימושי שקיים בתעשייה ובביתנו וכן לתופעות גלובליות. ברבים מן השיעורים נייצר תוצרי למידה.
הבית הכימיקלי
מורה בתחום המדע החוויתי מזה 6 שנים. בעל תואר ראשון בתכנון מבנים וארכיטקטורה בנוסף עבר השתלמויות פדגוגיות מקיפות בתחום החינוך וההוראה. מלמד במרכזי מחוננים ומצטיינים מספר שנים ובזמני הפנוי נהנה ממשחקי תפקידים, משחקי לוח ואסטרטגיה, פתרון משחקי חשיבה, ביקור במוזאוני מדע וחדרי בריחה.
במהלך הקורס נצא ממבנה הכיתה המסורתי של תלמיד שיושב מאחורי שולחן וממבנה חשיבתי של נכון ולא נכון, נתנסה במשחקי תיאטרון שמטרתם, מעבר להנאה צרופה היא לחזק את יכולות הביטוי האישי, עבודה על גיבוש קבוצתי, והשתכללות בעבודת צוות.
לב הקורס הוא המשחק, כזה שנותן ערך מוסף לילד, מאתגר את דימיונו ואת הצד יצירתי שלו, מאפשר לו לחוות חוויה של משחק תפקידים, אילתור דמויות ומצבים במרחב מקדם ובטוח. בצד הקבוצתי, נשחק במשחקים הדורשים שיתוף פעולה, ריכוז, הקשבה וזריזות.
במהלך הקורס נצא ממבנה הכיתה המסורתי של תלמיד שיושב מאחורי שולחן וממבנה חשיבתי של נכון ולא נכון, נתנסה במשחקי תיאטרון שמטרתם, מעבר להנאה צרופה היא לחזק את יכולות הביטוי האישי, עבודה על גיבוש קבוצתי, והשתכללות בעבודת צוות.
לב הקורס הוא המשחק, כזה שנותן ערך מוסף לילד, מאתגר את דימיונו ואת הצד יצירתי שלו, מאפשר לו לחוות חוויה של משחק תפקידים, אילתור דמויות ומצבים במרחב מקדם ובטוח. בצד הקבוצתי, נשחק במשחקים הדורשים שיתוף פעולה, ריכוז, הקשבה וזריזות.
דרך הבמה
בוגר בית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים במקצועות משחק ובימוי תיאטרון, עם התמחות בהוראת תיאטרון. עוסק בחינוך מאז היותי נער - כמדריך, מורה ומחנה. בשמונה השנים האחרונות בנוסף להוראת התיאטרון, גנן בגן ילדים.
בקורס נצא למסע אווירי מדהים. נעסוק בלימוד מגוון נושאים בתחום התעופה והחלל בהיבט הטכנולוגי וצעדי ההתפתחות האנושית. מכלי התעופה הראשונים דרך תנועתם באוויר, מטוסי הסילון החדישים על ציודם ועד טילים ומעבורות חלל, לימוד וחקר של התלמידים בנושאים הנלמדים.
נכיר אסטרטגיות בהפעלת כח אווירי במבצעים שונים בארץ ובעולם, נקיים פעילויות ונבחן סוגיות קבוצתיות בנושאי תעופה שונים כגון בניית חברת תעופה, תכנון נתיבי טיסה.
נבנה דגמים שונים ונטיס אותם ,נבצע משימות חקר ובילוש בתחום התעופה, נעקוב אחר חלוצי התעופה השונים, נבצע ניסויים בתחום האווירודינמיקה.
נפתח את הדימיון את יכולת החשיבה והיצירתיות. נשאל שאלות, נעוף לתוך מקורות של ידע. יהיה מעניין ומאתגר.
בקורס נצא למסע אווירי מדהים. נעסוק בלימוד מגוון נושאים בתחום התעופה והחלל בהיבט הטכנולוגי וצעדי ההתפתחות האנושית. מכלי התעופה הראשונים דרך תנועתם באוויר, מטוסי הסילון החדישים על ציודם ועד טילים ומעבורות חלל, לימוד וחקר של התלמידים בנושאים הנלמדים.
נכיר אסטרטגיות בהפעלת כח אווירי במבצעים שונים בארץ ובעולם, נקיים פעילויות ונבחן סוגיות קבוצתיות בנושאי תעופה שונים כגון בניית חברת תעופה, תכנון נתיבי טיסה.
נבנה דגמים שונים ונטיס אותם ,נבצע משימות חקר ובילוש בתחום התעופה, נעקוב אחר חלוצי התעופה השונים, נבצע ניסויים בתחום האווירודינמיקה.
נפתח את הדימיון את יכולת החשיבה והיצירתיות. נשאל שאלות, נעוף לתוך מקורות של ידע. יהיה מעניין ומאתגר.
אסטרטגיות תעופה
פורש חיל האויר אשר עסק במגוון תפקידי פיקוד והדרכה בחיל. בתפקידי שימשתי כמפקד גדנ"א אויר. בעל ניסיון רב בהדרכה תעופתית ועבודה עם בני נוער, ההדרכה של חיל האויר. משמש כמורה לתעופה במרכזי מחוננים למעלה מ 10 שנים. זוכה פרס המורה היזם מטעם קרן רקנטי צ'יס על יוזמה חינוכית.
במהלך הקורס נלמד להתבונן באמצעות הכלים של האמנות. ניעזר ברישום כבסיס, מוזיקה, כתיבה
וקולאז'.
נשחק לבד, בזוגות ובקבוצה, נלמד מושגים, ניצור בהשראת אמניות ואמנים מגוונים ונפתח דרכי הבעה
חדשות על מנת להגביר את הקול הפנימי ולחזק את הביטוי העצמי של המשתתפות.ים. נחפש בעבודה
המעשית מצבים חומריים מעניינים שיובילו אותנו להכיר יחד בכוחה של האמנות ליצור מראות ודימויים
מרעננים, באמצעות שפה ציורית אקספרסיבית ופיתוח מודעות לאסתטיקה.
במהלך הקורס נלמד להתבונן באמצעות הכלים של האמנות. ניעזר ברישום כבסיס, מוזיקה, כתיבה
וקולאז'.
נשחק לבד, בזוגות ובקבוצה, נלמד מושגים, ניצור בהשראת אמניות ואמנים מגוונים ונפתח דרכי הבעה
חדשות על מנת להגביר את הקול הפנימי ולחזק את הביטוי העצמי של המשתתפות.ים. נחפש בעבודה
המעשית מצבים חומריים מעניינים שיובילו אותנו להכיר יחד בכוחה של האמנות ליצור מראות ודימויים
מרעננים, באמצעות שפה ציורית אקספרסיבית ופיתוח מודעות לאסתטיקה.
אמנות
אמנית בוגרת תואר MFA ותואר BFA, שניהם מבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים. בעלת תעודת הוראה, המדרשה לאמנות בית ברל. הציגה תערוכות יחיד וקבוצתיות בחללים שונים בישראל, ביניהם גלריה פרטר, מוזיאון בר-דוד, בית אוסף קופפרמן, גלריה החנות 31, הגדה השמאלית, גלריה חנינא וגלריה הקוביה. ב-2018 זכתה בפרס הצטיינות מטעם התכנית לתואר שני באמנויות בצלאל.
זהו קורס רב תחומי שבמרכזו עומד, רץ ומשחק הזמן.
במהלך הקורס נחקור יחד את נושא הזמן בהיבטים צפויים ובהיבטים מפתיעים.
נעבור דרך האומנות, המדע, המדע הבדיוני, ההיסטוריה, הפסיכולוגיה ועוד.
נפתח בדיונים פילוסופיים וננסה לענות על שאלות על- זמניות המעסיקות ילדים ומבוגרים. הקורס ייתן מקום לשיח, ליצירתיות וסקרנות, לביטוי אישי ולגיבוש קבוצתי.
"ותגיד זמן – והזמן עובר" שלום חנוך
זהו קורס רב תחומי שבמרכזו עומד, רץ ומשחק הזמן.
במהלך הקורס נחקור יחד את נושא הזמן בהיבטים צפויים ובהיבטים מפתיעים.
נעבור דרך האומנות, המדע, המדע הבדיוני, ההיסטוריה, הפסיכולוגיה ועוד.
נפתח בדיונים פילוסופיים וננסה לענות על שאלות על- זמניות המעסיקות ילדים ומבוגרים. הקורס ייתן מקום לשיח, ליצירתיות וסקרנות, לביטוי אישי ולגיבוש קבוצתי.
"ותגיד זמן – והזמן עובר" שלום חנוך
על הזמן
מאז שסיימתי את בית בית הספר אני לא מפסיקה ללמוד... פסיכולוגיה, מתמטיקה, היסטוריה, פילוסופיה, ספרות, סוציולוגיה, מלונאות, אומנות, אפיה, תפירה, הוראה ועוד.
אני נהנית במיוחד ללמוד מילדי ומתלמידי. לפעמים אני גם לומדת ממורים :).
מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם!
תבניות נמצאות סביבנו בכל מקום - בטבע, במתמטיקה, במטבח, בדפוסי התנהגות, באמנות, בגוף ובכל דבר אחר שעולה על הדעת.
במהלך הקורס נתבונן על כמה מהתבניות הללו יותר לעומק ונחקור אותן בעזרת המחשבה והידיים. נתבונן בצורה, בחוקיות, בחומרים ובדרכי פעולה.
נשלב מהעולמות השונים מהם הגענו - טכנולוגיה ואומנות, לכדי עשייה ויצירה רב תחומית בסדנה.
בעלת תואר ראשון בתיאטרון מחול וחינוך (סמינר הקיבוצים), בוגרת תכנית הקליידוסקופ של תיאטרון הקרון וכיום סטודנטית לעיצוב טקסטיל בשנקר. עוסקת בממשקים שבין חומר, תנועה ורוח. מאמינה בלמידה שנעשית 'דרך הידיים' ובהתמודדויות האישיות והקבוצתיות שמפגש עם אתגר שבחומר (נייר, בד, צבע) מזמן.
תבניות נמצאות סביבנו בכל מקום - בטבע, במתמטיקה, במטבח, בדפוסי התנהגות, באמנות, בגוף ובכל דבר אחר שעולה על הדעת.
במהלך הקורס נתבונן על כמה מהתבניות הללו יותר לעומק ונחקור אותן בעזרת המחשבה והידיים. נתבונן בצורה, בחוקיות, בחומרים ובדרכי פעולה.
נשלב מהעולמות השונים מהם הגענו - טכנולוגיה ואומנות, לכדי עשייה ויצירה רב תחומית בסדנה.
מה בתבנית?
מתגורר ברמת גן נשוי ואב לשלושה ילדים. בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ואלקטרוניקה ותואר שני בהוראה. מאחורי עשר שנים בתעשיית ההייטק בהן מילאתי תפקידי פיתוח חומרה ותוכנה במספר חברות סטארטאפ. בשנים האחרונות מלמד במרכזי מחוננים ומצטיינים מגוון תחומים כמו מתמטיקה, הצפנות, תכנות, אלקטרוניקה, מייקרינג ועוד. את שעות הפנאי המועטות משקיע בקולנוע, ספורט, מוזיקה וקצת שחמט.
חרקים ושאר פרוקי הרגלים מהווים כ 80% מכלל בעלי החיים על כדור הארץ ועם זאת, עבור רובנו הם נעלמים, לפחות עד שהם מעופפים לתוך ביתנו. במהלך הקורס נכיר אותם ואת העולם הקטן והמופלא שלהם, נלמד לזהות אותם, ונגלה אילו דרכים מיוחדות ומדהימות הם פיתחו כדי לצוד, להתגונן, לחזר ועוד...הקורס יתבסס על יציאות לסיורים בחצר ובסביבה הקרובה בהם נחפש ונתעד את היצורים הקטנים הנמצאים כמעט בכל מקום. התיעוד יעשה בעזרת מצלמות וטלפונים חכמים עם עדשות תקריב מיוחדות, לצורך כך נלמד טכניקות צילום בסיסיות, נלמד כיצד פועלת המצלמה, ואילו בחירות עלינו לעשות על מנת לצלם תמונה לשביעות רצוננו. בסוף הקורס ניצור תערוכה מודפסת של התמונות הנבחרות. הקורס משלב בין התחומים אומנות, צילום, מדע וטבע.
חרקים ושאר פרוקי הרגלים מהווים כ 80% מכלל בעלי החיים על כדור הארץ ועם זאת, עבור רובנו הם נעלמים, לפחות עד שהם מעופפים לתוך ביתנו. במהלך הקורס נכיר אותם ואת העולם הקטן והמופלא שלהם, נלמד לזהות אותם, ונגלה אילו דרכים מיוחדות ומדהימות הם פיתחו כדי לצוד, להתגונן, לחזר ועוד...הקורס יתבסס על יציאות לסיורים בחצר ובסביבה הקרובה בהם נחפש ונתעד את היצורים הקטנים הנמצאים כמעט בכל מקום. התיעוד יעשה בעזרת מצלמות וטלפונים חכמים עם עדשות תקריב מיוחדות, לצורך כך נלמד טכניקות צילום בסיסיות, נלמד כיצד פועלת המצלמה, ואילו בחירות עלינו לעשות על מנת לצלם תמונה לשביעות רצוננו. בסוף הקורס ניצור תערוכה מודפסת של התמונות הנבחרות. הקורס משלב בין התחומים אומנות, צילום, מדע וטבע.
עולם קטן מופלא
צלם אוטודידקט ומרצה לצילום מאקרו וטבע אשר ננשך בצעירותו ע"י נמלה לא רדיואקטיבית ומאז חייו השתנו. הוא נחשף למגוון העצום של היצורים הקטנים סביבנו, וגילה שהתרחשויות על עלה של שיח יכולות להיות מרתקות ומלמדות לא פחות מהתרחשויות בסוואנה של אפריקה. תמונותיו, המציגות את אותם דוגמנים קטנים באור אחר, זכו להצלחה גדולה והתגובות לגבי קסמם של אותם היצורים לא איחרו לבוא. האתגר הבא שלו הוא להעביר את הידע הלאה וללמד אחרים כיצד לתעד את אותו עולם קטן ומופלא כדי שגם הם בתורם יכירו ויספרו את סיפורם של שותפינו הקטנים.
הקורס יעסוק בעולם הקול והצלילים משני היבטים שונים- הפיזיקה והמוזיקה. נגדיר מהי מוזיקה ומהם מרכיביה? היכן היא משתלבת בחיי היומיום שלנו? נדבר על מוזיקה ככלי לביטוי רגשי, ונחקור כיצד היא משפיעה על המוח האנושי. בהמשך, נגדיר מהו גל קול, כיצד הוא מתפשט במרחב וכיצד יצורים חיים קולטים ומפיקים אותו. נגדיר מהו גל הרמוני, תדר של גל, איזה תדר מאפיין כל תו, מדוע כלי נגינה שונים מפיקים קולות שונים? נדבר על קול כדרך תקשורת בין יצורים חיים, נברר האם אנו יכולים לשמוע גם בחלל? בסוף הקורס, נלמד כיצד מייצרים כלי נגינה שונים, מהי תיבת תהודה, כיצד אנחנו יכולים להקליט ולהשמיע מוזיקה באופן דיגיטלי וכו'.
הקורס יעסוק בעולם הקול והצלילים משני היבטים שונים- הפיזיקה והמוזיקה. נגדיר מהי מוזיקה ומהם מרכיביה? היכן היא משתלבת בחיי היומיום שלנו? נדבר על מוזיקה ככלי לביטוי רגשי, ונחקור כיצד היא משפיעה על המוח האנושי. בהמשך, נגדיר מהו גל קול, כיצד הוא מתפשט במרחב וכיצד יצורים חיים קולטים ומפיקים אותו. נגדיר מהו גל הרמוני, תדר של גל, איזה תדר מאפיין כל תו, מדוע כלי נגינה שונים מפיקים קולות שונים? נדבר על קול כדרך תקשורת בין יצורים חיים, נברר האם אנו יכולים לשמוע גם בחלל? בסוף הקורס, נלמד כיצד מייצרים כלי נגינה שונים, מהי תיבת תהודה, כיצד אנחנו יכולים להקליט ולהשמיע מוזיקה באופן דיגיטלי וכו'.
פיזיקה מוזיקלית
בוגרת תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוני' תל אביב בהתמחויות מחשבים, המרת אנרגיה וחומרים. מלמדת מתמטיקה ומדעי המחשב במסגרות שונות מזה כ-10 שנים, תוך הקניית כלים לחשיבה מתמטית לוגית. אני מאמינה ביחס אישי בגובה העיניים, למידה מתוך חיבור לעולם הפנימי הרגשי של התלמידים ויצירת מרחב נעים ובטוח לשיתוף ושאילת שאלות. בזמני הפנוי, שרה במקהלה ומנגנת בפסנתר ☺
המשחק הוא צומת מיוחד שבו נפגשות מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות וחברתיות של האדם - וככזה הוא כר פורה ללמידה ולצמיחה.
בקורס נכיר ונשחק מגוון של משחקים, החל ממשחקי חשיבה ואסטרטגיה וכלה במשחקי חברה וספורט. מתוך ההתנסות החווייתית, נעצור להתבונן ולשאול: מה הופך פעילות מסוימת למשחקית? אילו מיומנויות המשחק מפתח? כיצד באים לידי ביטוי במשחקים אלמנטים של תחרות? איך בנויים משחקים שדורשים שיתוף פעולה?
תובנות שנרכוש לאורך הדרך יסייעו לנו בפרויקט הגמר של יצירת משחק ייחודי משלנו.
המשחק הוא צומת מיוחד שבו נפגשות מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות וחברתיות של האדם - וככזה הוא כר פורה ללמידה ולצמיחה.
בקורס נכיר ונשחק מגוון של משחקים, החל ממשחקי חשיבה ואסטרטגיה וכלה במשחקי חברה וספורט. מתוך ההתנסות החווייתית, נעצור להתבונן ולשאול: מה הופך פעילות מסוימת למשחקית? אילו מיומנויות המשחק מפתח? כיצד באים לידי ביטוי במשחקים אלמנטים של תחרות? איך בנויים משחקים שדורשים שיתוף פעולה?
תובנות שנרכוש לאורך הדרך יסייעו לנו בפרויקט הגמר של יצירת משחק ייחודי משלנו.
משחקולוגיה
אשת חינוך, אמנית, חוקרת ואקטיביסטית. בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה העברית ותואר שני בהוראת מתמטיקה במכון ויצמן. אוהבת ללמד וללמוד, לשחות ולהיות ליצנית רפואית.